تاریخچه برند مک - MAC

تاریخچه برند مک - MAC

در این مقاله از سایت وبلاگ هومهر مطلبی در مورد تاریخچه برند مک - MAC ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر میتوان در دسته معرفی محصول و برند از سایت وبلاگ هومهر بازدید نمائید.

 

برند مک یکی از شرکت های عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. کشور سازنده این محصولات، آمریکا می باشد. مک (M.A.C) که در واقع مخفف Makeup Art Cosmetics است در تولید لوازم آرایش حرفه ای حرف اول را در دنیا میزند و با اینکه در ابتدا فقط برای میکاپ آرتیست های حرفه ای تأسیس شد، اما در حال حاضر همه افراد در کشورهای مختلف از مشتریان آن هستند. مک با همکاری افراد سرشناس در حوزه مد و هنر نقش مهمی در روند تغییرات مد داره و یک نکته مهم در مورد مک فعالیت های آن در امور خیریه است، مثلا خط تولید ویوا گلم Viva Glam که سود حاصل از آن در زمینه مبارزه با HIV استفاده میشود.

 

تاریخچه برند مک - MAC

برند مک در سال ۱۹۸۴ توسط یک میک آپ آرتیست به نام فرانک توسکان و صاحب یک آرایشگاه به نام فرانک آنجلو در تورنتو کانادا تأسیس شد. توسکان و آنجلو دنبال لوازم آرایشی بودند که در عکاسی ها جلوه خوبی داشته باشه برای همین خودشون دست به کار شدند و در آشپزخانه همان سالن لوازم آرایش درست کردند. در ابتدا آنها محصولاتشون رو در همان آرایشگاه به میک آپ آرتیست ها، مدل ها و عکاس ها میفروختند، اما بزودی متخصصین مد هم به مشتریان آنها اضافه شدند و بعد از مدتی اولین مغازه مک در تورنتو تأسیس شد. یکی از ویژگی های محصولات برند مک از همان ابتدا ظاهر شیک آن بود که در بسته بندی و ظروف مشکی ارائه می شد و در زمانی که همه شرکت های آرایشی بزرگ رویکردی در جهت مراقبت از پوست داشتند، مک تمرکز خودش را روی رنگ ها گذاشت. یکی از معروف ترین محصولات مک، رژ لب قرمز مات بود که در آن زمان توسط مدونا معرفی شد. با شیوع بیماری HIV در سال ۱۹۹۴، مک فعالیت خودش را در زمینه مبارزه با این بیماری با راه اندازی خط تولید Viva Glam شروع کرد. این کمپین تونست با کمک افراد معروفی مثل لیدی گاگا، پاملا اندرسون و نیکی میناژ بیش از ۳۸۰ میلیون دلار برای مبارزه و پیشگیری HIV جمع کند. پیوند محکم این شرکت با مشتریان، ارتباط نزدیک با هنرمندان گریم حرفه‌ای، دیدگاه به روز و جسورانه و محصولاتی از این شرکت که برنده جوایز فراوانی می‌شدند، از دید صنعت لوازم آرایشی و رقیبان این شرکت دور نماند و در سال 1995 شرکت «ایستی لادر» قسمتی از سهام شرکت مک را خریداری کرد که اقدامات موثر در جهت معرفی و گسترش این برند در سراسر جهان نتیجه تلاش‌های شریک تجاری جدید مک بود و تیم مک با ویژگی‌ها و تجارب مثبت، شروع به کار بر روی مجموعه‌های مد بین ‌المللی کردند. مک با موفقیت هایی که در تولید محصولات با کیفیت داشت، در خانواده لوازم آرایشی استی لادر Estée Lauder قرار گرفت و در حال حاضر در بیش از ۱۰۵ کشور محصولاتش به فروش میرسد. مک همچنان روند رو به رشد خودش را با تولید بیش از ۵۰ کالکشن در هر سال ادامه میدهد و توانسته پاسخگوی نیاز همه مشتریان خود از میک آپ آرتیست های حرفه ای گرفته تا افراد معمولی.

 

محصول مرتبط با مقاله

 محصولات پیشنهادی فروشگاه اینترنتی هومهر:

1. محصولات مك - MAC

 

 

نظر دادن

لطفا نطرات خود را در مورد مقاله و وب سایت درج نمائید

جدید ترین های اینستاگرام هومهر